گفتگوی مجله رویش با محسن یگانه ...
نوشته شده توسط : ஐღ♥ Morteza ♥ღஐ

در مراسمی که چند روز پیش برای ناصر عبدالهی برگزار شد تعدادی از خوانندگان خوش صدا از جمله محسن یگانه به اجرای برنامه پرداختند.

مصاحبه کوتاهی که مجله رویش در چاپ دی ۸۸ با محسن یگانه انجام داده به شرح زیر است :

در مورد آشنایی تان با ناصر عبدالهی بگویید.

خیلی کم پیش آمده در مورد علاقه ام به او صحبت کنم.زمانی که ناصر خواننده شد من نوجوان بودم و وارد عرصه هنر نشده بودم.اما بارها با ترانه هاش اشک ریخته بودم.این مسئله را هیچ کجا بیان نکردم.اما شاید برای شما جالب باشد اگر بدانید من در نوجوانی عکس دو نفر را روی دیوار اتاق ام آویخته بودم.یکی ناصر عبدالهی و دیگری پرویز پرستویی...

یادتان می آید کجا خبر درگذشت ناصر عبدالهی را شنیدید ؟

در یک استودیو و از دوستان ام.لحظات وحشتناکی بود.از مدیر برنامه های ناصر این قضیه به ما رسید.





:: بازدید از این مطلب : 484
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : شنبه 19 دی 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: